در انتظاره یک نگاه.....

 من را ببین!


نگاهم را بخوان...


می دانم!


به دلم افتاده...


من را ، از هر طرف


که بخوانی ام!


نامم بن بستیس، بر دیواری بلند


من ، سالهاست


دل بسته ام به طنابی،


که هروز لباس عشق، نم چشمانش


خیس میکند!


و بر حیات خانه ی ، حیاط زندگی اش پهن


می کند!


به فال نیک گیرم...


برایـم،


به دروغ


پایت را میکشی


وسط ، تمام بازی های کودکانه...


معـرکه میگیری


و چه کودکـانه، هربار


بیشتــر بـاور میکنـم ،


لباسهای خیست را،


من ته کوچه!


در انتظارت نشسته ام!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, | 14:17 | نویسنده : تنهایه عاشق.... |